Rok szkolny 2011/2012

10 września 2011 roku Szkolne Koło Turystyczno Krajoznawcze zorganizowało dla uczniów SP 67 wycieczkę do Ustronia.Wspinaliśmy się górskimi szlakami, jeździliśmy na letnim torze saneczkowym i zwiedzaliśmy atrakcje  Leśnego Parku Niespodzianek .

6 listopada 2011 odbyła się druga już w tym roku szkolnym wycieczka organizowana przez Szkolne Koło Turystyczno Krajoznawcze. Tym razem byliśmy w Krakowie. Odwiedziliśmy dwa bardzo ciekawe muzea - przyrodnicze

i archeologiczne.

Podziwialiśmy piękne krakowskie krajobrazy.

Na trasie naszej wycieczki były też takie niezwykłe postacie.

Byliśmy też oczywiście na krakowskim rynku.

29 lutego 2012 roku odbył się finał szkolnego konkursu wiedzy "1 z dziesięciu".
Zwyciężyła w nim Julia Ogrodowczyk z  VI c przed Julią Kosek , koleżanką z klasy.Miejsce trzecie zdobyła Patrycja Kroczek z klasy VI b.

28 kwietnia 2012 roku Szkolne Koło Turystyczno - Krajoznawcze zorganizowało wycieczkę do Olsztyna koło Częstochowy. Można tam było zwiedzić średniowieczny zamek,

wejść do jaskini , powspinać się po wapiennych skałach

i podziwiać roztaczające się wokół piękne jurajskie krajobrazy.

23 czerwca 2012 roku SKKT razem z kółkiem historycznym zorganizowało ostatnią już w tym roku szkolnym wycieczkę. Poświęcona była ona historii Katowic. Widzieliśmy m.in budynek sejmu śląskiego

(obradowano tam w okresie autonomii województwa śląskiego, między I a II wojną światową), pomniki Wojciecha Korfantego i Józefa Piłsudskiego,

kościół mariacki i ewangelicki.Byliśmy w miejscu , w którym przed II wojną światową znajdowała się synagoga.

Najważniejszym punktem naszej wycieczki było jednak zwiedzanie Muzeum Historii Katowic.

26 stycznia 2012 roku drużyna najlepszych szachistów naszej szkoły(w składzie: Roch Wójtowicz Vb, Patryk Cieplak i Darek Szołtys Vc oraz Patryk Groński z IVa) wzięła udział w drugiej rundzie Ligi Szachowej Szkół Katowickich.

22 listopada 2011 drużyna najlepszych szachistów naszej szkoły(w składzie: Roch Wójtowicz Vb, Patryk Cieplak i Darek Szołtys Vc oraz Patryk Groński z IVa) wzięła udział w pierwszej rundzie Ligi Szachowej Szkół Katowickich.

20 czerwca 2012 roku odbyła się ostatnia runda Ligi Szachowej Szkół Katowickich. Naszą szkołę reprezentowała drużyna w składzie: Roch Wójtowicz z klasy V b, Patryk Groński z klasy IV a oraz Dariusz Szołtys i Patryk Cieplak z V c.Oto końcowa klasyfikacja :1.SP 21 - 75,5 punktu.2.SP 65 - 71,5 punktu.3.SP 36 - 63,5 punktu. 4.SP 44 - 60,5 punktu.5.SP 11 - 58,5 punktu.6.SP 67 - 47 punktów.7.SP 1 -   36,5 punktu.8.SP 48 -  34,5 punktu.9.SP 53 - 30 punktów.10.SP 62 - 26 punktów.11.SP 31 - 7,5 punktu.12.SP 10 - 2,5 punktu

18 kwietnia reprezentacja tenisistów stołowych naszej szkoły - zwycięzców drużynowych wśród szkół katowickich - wzięła udział w rozgrywkach na szczeblu rejonowym. Zmierzyli się z najlepszą drużyną Mysłowic. Niestety nie udało im się wygrać , ale wśród przeciwników był pierwszy i trzeci zawodnik niedawnych mistrzostw województwa śląskiego!

19 marca reprezentacja naszej szkoły w składzie Adam Piątek , Michał Szwej i Kuba Łosiniecki wzięła udział w VI memoriale Andrzeja Grubby.

29 lutego 2012 roku odbył się finał szkolnej ligi tenisa stołowego.Wśród dziewcząt zwyciężyła Kasia Filip z klasy VI b.Drugie miejsce zajęła Martyna Jelitko z klasy V c a trzecie Patrycja Kroczek z VI b. Najlepszym wśród chłopców okazał się Adrian Bednarzak z VI b.Drugie i trzecie miejsce także zajęli uczniowie tej klasy: Irek Urgacz i Dawid Pieda. Wszyscy wymienieni uczniowie reprezentowali naszą szkołę na rozgrywanych 5 marca Mistrzostwach Katowic Szkół Podstawowych w tenisie stołowym. Chłopcy zdobyli w nich ,po raz pierwszy w historii SP 67, 1 miejsce! Dziewczyny były też na bardzo dobrym ,drugim miejscu! Indywidualnie na drugich miejscach znaleźli się: wśród dziewcząt Martyna Jelitko a wśród chłopców Irek Urgacz!

W grudniu 2011 roku, w sali gimnastycznej katowickiego Spodka odbyły się coroczne zawody tenisa stołowego.Wysokie, trzecie miejsce zajął w nich Irek Urgacz z klasy VI b.