Rok szkolny 2010/2011

8 marca 2011 roku znów duże sukcesy odnieśli tenisiści stołowi naszej szkoły! Drużyna dziewcząt - w składzie: Paulina Balwierz VI c, Kamila Heiman VI c i Patrycja Frysh VI a - zwyciężyły w Drużynowych Mistrzostwach Katowic Szkół Podstawowych! Indywidualnie 1 miejsce wśród dziewcząt zajęła Paulina Balwierz!

Chłopcy (Paweł Piątek VI b, Irek Urgacz V b i Kamil Daniłowicz VI c) zajęli drużynowo IV miejsce.
Do tego Paweł Piątek został indywidualnie wicemistrzem Katowic wśród uczniów szkół podstawowych!

11 i 12 grudnia 2010 roku w sali gimnastycznej katowickiego Spodka odbyły się zawody tenisa stołowego. Paulina Balwierz zajęła w nich , w swojej kategorii wiekowej, drugie miejsce!
W finale międzyszkolnego konkursu wiedzy o Unii Europejskiej Mateusz Bryła z klasy VI c zajął IV miejsce.10 lutego w Wojewódzkim Konkursie Wiedzy o Unii Europejskiej naszą szkołę reprezentowali: Julia Ogrodowczyk z klasy Vc i Mateusz Bryła z klasy VI c. Zajęli znakomite 3 miejsce!
10 marca odbyło się w Pałacu Młodzieży uroczyste wręczenie nagród.

W finale szkolnego konkursu wiedzy "1 z dziesięciu" pierwsze miejsce zajęli wspólnie Mateusz Bryła z klasy VI c i Jeremi Kot z klasy VI a.
Trzecie miejsce zdobył Paweł Piątek z klasy VI b a czwarte Rafał Banaś z tej samej klasy.

31 maja 2011 roku drużyna szachistów naszej szkoły uczestniczyła w finale Mistrzostw Katowic Szkół Podstawowych zajmując w końcowej klasyfikacji 6 miejsce.

15 kwietnia 2011 roku drużyna szachistów naszej szkoły - w składzie: Paulina Balwierz i Marcin Gierlotka z klasy VI c, Wiktoria Szyrzisko z klasy IV a oraz Patryk Groński z klasy IIIa - reprezentowała SP 67 w Lidze Szachowej Katowickich Szkół Podstawowych.

19 listopada 2010 roku drużyna szachistów naszej szkoły - w składzie: Paulina Balwierz , Marcin Gierlotka, Patryk Groński i Patryk Dziuba - wzięła udział w 1 rundzie Ligii Szachowej Szkół Katowickich.

1 października 2010 roku uczniowie naszej szkoły z sukcesami reprezentowali ją na Mistrzostwach Katowic Szkół Podstawowych w szachach. Patryk Groński zajął 3 miejsce wśród uczniów klas I - III a Paulina Balwierz 4 miejsce wśród katowickich uczennic.

W finale międzyszkolnego konkursu historycznego o dynastiach Andegawenów i Jagiellonów Jeremi Wroński z klasy IV B zajął wysokie , 6 miejsce .

Wycieczka górska zorganizowana przez nasze SKKT w dniu 18 września 2010 roku udała się wspaniale! Pogoda też nam na szczęście dopisała.

Na zdjęciu jesteśmy uwiecznieni po wejściu na najwyższą górę znajdującą się na naszym szlaku - Klimczok (ponad 1100 metrów wysokości). Za nami schronisko górskie na Klimczoku. Wcześniej podziwialiśmy widoki rozciągające się z góry Szyndzielnia (1026 metrów nad poziomem morza).

Dobry humor nas nie opuszczał...

Dużo wrażeń było nie tylko na górskich szczytach ,ale także na letnim torze saneczkowym...

...a także podczas jazdy linową kolejką gondolową na Szyndzielnię.
Byliśmy w dwóch górskich schroniskach.

O wycieczce tej przypominać nam także będą zakupione tutaj pamiątki.
Dobrym podsumowaniem naszej dzisiejszej wycieczki był piękny zachód słońca, który mogliśmy podziwiać wracając pociągiem do Katowic.

10 października 2010 roku odbyła się wycieczka ze Szkolnego Koła Turystyczno - Krajoznawczego . Byliśmy ponownie w Krakowie.Największą atrakcją tej wycieczki były wystawy poświęcone starożytnemu Egiptowi ( widzieliśmy między innymi egipskie mumie i sarkofagi) oraz czasom prehistorycznym, znajdujące się w Muzeum Archeologicznym.

Poza tym byliśmy w kościele mariackim i sukiennicach ,

karmiliśmy gołębie , jedliśmy słynne krakowskie obwarzanki (niektórzy spożywali też dania serwowane przez McDonaldsa) a parę osób dostało nawet prezenty zrobione przez bardzo wysokie postacie...

Inne zdjęcia z tej wycieczki:

Przed odjazdem, obok dworca kolejowego w Katowicach.

Na ulicy Floriańskiej, przed domem najsłynniejszego polskiego malarza historycznego Jana Matejki.

3 kwietnia 2011 roku w ramach SKKT odbyła się wycieczka do Krakowa.W czasie tej wycieczki odwiedziliśmy między innymi dwa muzea ( w jednym z nich było można przymierzyć elementy zbroi),park Jordana (znajdują się w nim popiersia ponad 40 sławnych Polaków), muzeum w sukiennicach oraz rynek.W czasie wycieczki zorganizowanej przez Szkolne Koło Turystyczno - Krajoznawcze 7 maja 2011 zwiedziliśmy sporą część Jury Krakowsko - Częstochowskiej , w okolicach Zabierzowa. Przemierzaliśmy jurajskie szlaki (przede wszystkim w Dolinie Bolechowickiej), zdobywaliśmy wzniesienia a na zakończenie wycieczki zregenerowaliśmy zmęczone ciała na basenie w Zabierzowie.